شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,704
بازدید دیروز: 21,359
بازدید کل: 152,014,033
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 98
کاربران حاضر: 98
تاثیر بانکداری الکترونیکی ((Core Banking در افزایش رضایت مشتریان
چکیده:

با پیشرفت سریع تکنولوژی در عصر حاضر،بانک به عنوان یک نهاد اقتصادی بسیار موثر و بازوی قدرتمند اقتصاد کشور ، سعی درهمگامی با تغییرات رو به رشد دارد. گسترش خدمات بانکداری و رقابت بانک های دولتی و خصوصی و امتزاج حیرت انگیز بانکداری سنتی و الکترونیک و حس نیاز در رسیدن به ماشین شتاب زده تجارت جهانی ؛ میل به تغییر درروند اجرایی بانک ها ،به جهت پاسخگو بودن به تنوع نیازهای مشتریان و البته افزایش سرعت در ارائه خدمات بانکی و ذخیرهء اطلاعات با سبک و سیاقی به غیر از ابزار کاغذی و از همه مهمتر ، متمایز شدن در عرصهء عمل را در مدیران ارشد افزایش داد ؛ و آنها را خیلی زود به این نتیجه رساند که :بقا در محیط ناپایدار و پیچیدهء هزاره سوم ،مستلزم تفاوت در عملکرد و بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتری است . در این مقاله ، ضمن بررسی تاثیر اجرایی Core Banking درعملکرد بانک و سنجش میزان رضایت مشتریان به عنوان اصل وجودی هر سازمان ،بازتاب آن در نظام اقتصادی کشور نیز آنالیز می شود . با توجه به نو پا بودن فن آوری یاد شده ؛ تخصیص هزینهء اجرایی به Core Banking و ریسک بالای آن ، امری گریز ناپذیر است . لذا راهکارهای ارائه شده در مقاله آتی همگی در جهت اجرای مقرون به صرفهء فن آوریCore Banking می باشد.

کلید واژه: بانکداری الکترونیکی ، رضایت مشتریان ، Core Banking
نویسنده(گان): علی ثریایی، سمانه خطی، سمانه کاشی، علی نجف زاده
منبع: ارسالی کاربران
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1388
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.