شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,385
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,674,388
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 88
کاربران حاضر: 89
تاثیر بازاریابی و تجارت الکترونیک بر گردشگری سلامت
چکیده:

با توجه به رشد سریع فناوری و تکنولوژی و همچنین افزایش آلودگی محیط زیست ، لازم است که به سلامت افراد جامعه توجه زیادی گردد. در دنیای امروز، پیچیدگی زندگی اجتماعی بشر از یک سو، و امتیازها و سودمندی جهانگردی و درآمدی که نصیب جامعه می کند از سوی دیگر، بیش از پیش او را به بررسی علمی مسائل مرتبط با جهانگردی رهنمون ساخته است. گردشگری می تواند شاخص های عدالت اجتماعی ،ارتقاء سطح زندگی ،رفاه عمومی ،تعادل و توازن منطقه ای را بهبود بخشد. گردشگری می تواند شاخص های عدالت اجتماعی ،ارتقاء سطح زندگی ،رفاه عمومی ،تعادل و توازن منطقه ای را بهبود بخشد.علاوه بر این محرک های اقتصادی ، محیطی ، تکنولوژیکی، سیاسی ، جمعیت شناختی بر نیاز ها و ارزش های توریست و برپیش بینی توریسم تاثیر می گذارند و همچنین نیاز ها و ارزشهای جهانگردی و پیش بینی توریسم رابطه متقابل با توسعه محصول جدید دارند. بنا بر این سعی گردیده به جنبه های مهم مفهوم بازاریابی و تجارت الکترونیک گردشگری سلامت پرداخته شود. در این مقاله ابتدا سیر کلی به مفهوم بازاریابی و تجارت الکترونیکی گردشگری سلامت خواهد شد و ارتباط انواع روشهای اقتصادی،تکنولوژیکی،جمعیت شناختی،محیطی،سیاسی با توریسم و بازاریابی با استفاده از مدل دویر،Dwyer)) بیان خواهد گردید.

کلید واژه: گردشگری سلامت، تجارت الکترونیک، بازاریابی، فن آوری زیست محیط
نویسنده(گان): شهرام گیلانی نیا، بهنام شادی دیزجی، مجیدقنبری نژاد اسفقن سری
منبع: همایش بین المللی گردشگری سلامت
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.