ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 32,382
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,633,754
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 50
کاربران حاضر: 51
تعداد دریافت: 25
تعداد بازدید: 2746
استراتژی تغییر و تحول در مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمانها
چکیده:
وجود فن آوری های مختلف و پیچیده تولیدی در سازمانها باعث به وجود آمدن تقاضاهای گوناگون از افراد در سازمانها میشود و باید از طریق یک ساختار مناسب این تقاضاها را تامین کرد. تقاضا از مدیریت نگهداری و تعمیرات در سازمانها شامل فعالیتهایی می شود که روند تولید و خدمات را تضمین میکند و اطمینانی از انجام صحیح وظایف دستگاه ها و ماشین آلات می دهد .مدیریت نت را میتوان عرضه کننده خدمات نگهداری و تعمیرات و سازمان را متقاضی فعالیتها و خدمات دانست . هر قدر پیچیدگی فن آوری افزایش یابد عرضه دانش فنی پشتیبان فن آوری نیز دارای شرایط خاص و ویژه ای میشود . گاهی عرضه کنندگان دانش فنی با توجه به فن آوری به کار رفته در سازمان شدیدا انحصار طلب می شود و این باعث ایجاد نوعی قدرت تخصص و مخالفت و تعارض آن با قدرت سازمانی خواهد شد و این موضوع یکی از چالش های مدیران صنعت خصوصا مدیران نگهداری و تعمیرات سازمان هاست این مقاله ضمن بررسی شرایط مختلف ایجاد انحصار در فعالیت های نت به روشهای مقابله با استفاده از تکنیک حل مساله و بررسی اجزای اصلی فن آوری برای ایجاد مدیریت نت پشتیبان می پردازد .
کلید واژه:
فن آوری تولید، فناوری نگهداری و تعمیرات، نت، مدیریت فنی
نویسنده(گان):
مهران خلج
منبع:
سومین کنفرانس نگهداری تعمیرات
موضوع:
نگهداری و تعمیرات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
137 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved