شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 18 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 48,845
بازدید دیروز: 30,935
بازدید کل: 162,923,320
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 328
کاربران حاضر: 328
مهندسی مجدد فرایندهای آموزشی، راهبردی برای همگرایی نظام آموزش با استراتژی سازمان
چکیده:

پویایی آموزش های سازمانی،به میزان نوآور بودن آنها بستگی دارد.اگر چه این شرط، بدون مدیریت صحیح یادگیری، تضمینی به دست نمی‌دهد و حصول آن به فهم بازنگری در فرایندها برای دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد و تجربه کردن راه حل های متعدد در مواجه با چالش ها بستگی دارد، اما وضعیت فعلی نظام های آموزش حاکی از آن است که علی رغم تکامل مفاهیم و متدولوژی های مهندسی مجدد، اغلب آنها به این موضوع توجه نکرده و یا در اجرای موفق آن ناکام مانده‌اند.آنچه که این مقاله در پی آن است فهم این موضوع محوری است که چگونه می توان از مهندسی مجدد در بازنگری ساختار و فرایندهای نظام آموزش استفاده نمود و از برآیندهای آن در جهت همگرایی برنامه های آموزشی با استراتژی های سازمانی بهره جست.

کلید واژه: مهندسی مجدد، فرایندهای آموزشی، مدیریت، استراتژی
نویسنده(گان): سعید هداوند
منبع: ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت آموزشی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1388
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.