شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,592
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,692,492
کاربران عضو: 3
کاربران مهمان: 118
کاربران حاضر: 121
نقش مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده:

نقش دانش و مدیریت دانش در سازمانهای و مخصوصا در محیط کسب وکار نمایان و واضح مینماید ، این اهمیت زمانی بیشترجلوه گر می شودکه در زمینه مشتری مداری صورت گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری بنیاد واساس بیشتر سازمانهای امروزی است که با هدف ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و درک ترجیحات وسلایق آنها جهت دستیبابی به سودآوری برای سازمان ظهور پیدا کرده است. بنابراین می توان گفت که مدیریت دانش نقش اساسی دراستقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری ایفا می کند. ، مدیریت دانش مشتری، به عنوان یک فرایند استرات‍‍‍ژیک در سازمانهایی که مشتریان خود را از تحویل محصولات و خدمات فراتر برده و با دادن اختیار به عنوان شرکای دانش، در نظر می‏گیرند، مقاله حاضر ابتدا مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش، انواع دانش و مدل جامعی از مدیریت دانش رامعرفی می نماید. سپس معماری مدیریت دانش برای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می دهد .

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، دانش، مدیریت دانش، معماری مدیریت دانش
نویسنده(گان): رحمان حاجی قلی خانی، مرضیه بهشتی نژاد
منبع: ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.