شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,551
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,514,829
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 64
کاربران حاضر: 64
پشتیبانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش
چکیده:

عامل موفقیت سازمانهای هزاره سوم در صحنه های رقابتی حرکت به سوی مدیریت دانش و دانش محوری است. آنچه موجب تسهیل فرایند مدیریت دانش و تبدیل آن به مزیت رقابتی شده است، نقش پشتیبانی کننده فناوری اطلاعات است. در این راستا نویسندگان به بیان عوامل پشتیبانی کننده فناوری اطلاعات و موارد قابل استفاده ی آن در فرایند مدیریت دانش پرداخته اند. در مقاله مذکور ابتدا مباحث مدیریت دانش و مدیریت اطلاعات مطرح شده است، نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش نیز آمده است. سپس مولفه های فناوری دانش که بیانگر نقش مهم و انکارناپذیر فناوری اطلاعات در مدیریت دانش است، ذکر گردیده است. پشتیبانی کننده های فناوری اطلاعات در چرخه تولید دانش، موضوع دیگری است که به آن پرداخته شده است. در نهایت فناوری اطلاعات در نقش پشتیبان و تسهیلگر فرایند مدیریت دانش بررسی شده است.

کلید واژه: مدیریت دانش، فناوری اطلاعات، فرایند مدیریت دانش، تولید دانش، پشتیبانی فناوری اطلاعات، توانا ساز
نویسنده(گان): نورمحمد یعقوبی، رقیه سادات کوچک زاده
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه