ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 30,784
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,632,156
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 109
کاربران حاضر: 109
تعداد دریافت: 14
تعداد بازدید: 2622
تجارب اثربخش در نگهداری و تعمیرات تجهیزات در نیروی انتظامی
چکیده:
تحقیقات نشان داده است که در سازمانهای دولتی و سنتی و سلسله مراتبی که مدیریت آن پیرو دیدگاه فرماندهی و کنترل است ، تنها 25 تا 30 درصد ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات در امر تعمیر و نگهداری به کار گرفته می شود.امروزه هر سازمان نظامی و غیر نظامی که نتواند سریعتر ، ارزانتر و با کیفیت بالاتر به تولید کالا و خدمات بپردازد از صحنه رقابت حذف می شود . در این عرصه رقابت و تحرک تنها سازمان هایی قادر به ادامه حیات خواهند بود که از تمامی ظرفیت منابع انسانی و ابزارآلات خود بهره می گیرند و آنان که الگوی سنتی مدیریت را که مبتنی به فرماندهی مدیر و فرمانبری کارکنان است را بر می گزینند با شکست کاری و اتلاف موجودی روبرو می شوند. عامل ارزشمندی که برای مأموریت های سازمان رقابت ایجاد می کند، کارکنان آموزش دیده و متعهد ما هستند . مدیر عامل شرکت کرایسلر ، ضمن بیان این مطلب به مدیران قرن بیست و یکم گوشزد می کند : فرهنگ سازمانی شما و اینکه به کارکنانتان انگیزش دهد و آنان را توانمند سازید و آموزش دهید ، چیزی است که شما را از دیگران متمایز ساخته و سبب پیشتازی شما در صحنه رقابت می شود.
کلید واژه:
نت، نگهداری و تعمیرات، نیروی انتظامی
نویسنده(گان):
رضا عابدینی
منبع:
سومین کنفرانس نگهداری تعمیرات
موضوع:
نگهداری و تعمیرات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
7
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
120 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved