شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,887
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,690,787
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 72
کاربران حاضر: 72
مناسب ترین تاکتیک های نفوذ در سازمانهای ایرانی
چکیده:

تاکتیک نفوذ به طور کلی به معنی تلاش برای نفوذ در شخصی بالاتر یا پایینتر یا همردیف در سلسله مراتب سازمانی میباشد. در تعریف رابطه فرد و سازمان، باید گفت این رابطه لازم و ملزوم یکدیگرند. همانطور که در صورت عدم وجود تشکیلات سازمانی افراد به اهداف خود دست پیدا نمی کنند، در صورتی که افراد نیز از خود تعهد نشان ندهند سازمان در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد ماند. در این مقاله تاکتیکهای نفوذی که اغلب در سازمانهای ایرانی در بین افراد سازمان در جهت پیشبرد اهداف و انتظارات، مورد استفاده قرار میگیرد مورد بررسی قرار می گیرد. بدین منظور با تحقیق و تفحص در منابع مختلف اینترنتی، کتب درسی و . . . سعی شده است که متداولترین و مهمترین روشهای مستعمل استخراج شود و سپس با طرح پرسشنامه این تاکتیکها مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

کلید واژه: تاکتیک های نفوذ، مسیر های نفوذ، انواع قدرت، سازمان های ایرانی، روابط سازمانی
نویسنده(گان): اشرف السادات حسینی
منبع: ارسالی کاربران سایت
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 26
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.