شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 شهریور 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,561
بازدید دیروز: 33,254
بازدید کل: 166,238,766
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 123
کاربران حاضر: 123
شناسایی مزیت های نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات سنگهای تزئینی ایران
چکیده:

امروزهبه جهت وسعت بازارهای جهانی و وجود برخی تفاوتهای عمده اجتماعی و اقتصادی در بین کشورها و گروههای مختلف مصرف کننده، بکارگیری یک روش اصولی و مدون در راستای شناسایی و یا اصطلاحا تعیین و اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی از جمله الزامات دستیابی به هدف جهش صادراتی محسوب می گردد.مقالهحاضر درصدد آن است تا ضمن شناسایی مزیت های نسبی صادرات سنگهای تزئینی ایران عمده ترین بازارهای هدف برای صادرات سنگهای تزئینی کار شده کشور را شناسایی و اولویت بندی نماید.

کلید واژه: مزیت نسبی، بازار هدف، سنگهای تزیینی، صادرات، اولویت بندی، ایران
نویسنده(گان): یحیی فتحی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1381
تعداد صفحات: 36
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.