شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,933
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,517,211
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 90
کاربران حاضر: 90
شناسایی مزیت های نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات سنگهای تزئینی ایران
چکیده:

امروزهبه جهت وسعت بازارهای جهانی و وجود برخی تفاوتهای عمده اجتماعی و اقتصادی در بین کشورها و گروههای مختلف مصرف کننده، بکارگیری یک روش اصولی و مدون در راستای شناسایی و یا اصطلاحا تعیین و اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی از جمله الزامات دستیابی به هدف جهش صادراتی محسوب می گردد.مقالهحاضر درصدد آن است تا ضمن شناسایی مزیت های نسبی صادرات سنگهای تزئینی ایران عمده ترین بازارهای هدف برای صادرات سنگهای تزئینی کار شده کشور را شناسایی و اولویت بندی نماید.

کلید واژه: مزیت نسبی، بازار هدف، سنگهای تزیینی، صادرات، اولویت بندی، ایران
نویسنده(گان): یحیی فتحی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1381
تعداد صفحات: 36
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه