ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 18,048
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,528,326
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 86
کاربران حاضر: 86
تعداد دریافت: 14
تعداد بازدید: 3207
مدیریت استراتژیک مالکیت معنوی ؛ تکنیکها و شیوه های نوین ارزشگذاری آن
چکیده:
دراین مقاله به ارائه چارچوبی برای مدیریت موثر و راهبردی دارائیهای معنوی خواهیم پرداخت. این چارچوب مشتمل بر سه بخش است : در بخش نخست به معرفی دارائی نامشهود وحوزه های اصلی استفاده کننده از ارزشگذاری دارائیهای نامشهود)مالکیت معنوی( می پردازیم. در بخش دوم، عوامل مؤثر بر ارزش مالکیت معنوی وتکنیکهای ارزیابی و ارزشگذاری مالکیت معنوی شرکتها مورد توجه قرار خواهد گرفت. در بخش سوم نیز راهبردهایی بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته مبتنی بر اهداف کلی کسب وکار، صنعت و بازار مربوط و منابع داخلی شرکت طراحی و توسعه می یابد.
کلید واژه:
دارایی نامشهود، مالکیت معنوی، مدیریت استراتژیک
نویسنده(گان):
محمد رستمی
منبع:
دومین کنفرانس ملی سرمایه گذاری مخاطره پذیر
موضوع:
مدیریت استراتژیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
14
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
322 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved