شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,296
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,552,983
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 58
کاربران حاضر: 60
بازاریابی جهانی فردمحور: تطبیق دادن بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک
چکیده:

در دهه های اخیر دو روند به ظاهر متناقض در تفکرات بازاریابی به وجود آمده است. تحت عنوان بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک. در این مقاله ضمن تشریح مبانی نظری هر یک از دو روند و مرور سیر تاریخی گذر از بازاریابی محلی به بازاریابی جهانی و از بازاریابی انبوه به بازاریابی یک به یک، این دو مفهوم را با بازاریابی سفارشی انبوه ترکیب کرده و در چارچوب مدل بازاریابی جهانی فرد محور ارائه خواهد شد.

کلید واژه: بازاریابی جهانی، بازاریابی یک به یک، بازاریابی سفارشی انبوه
نویسنده(گان): منیجه بحرینی زاده
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 31
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه