شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 46,066
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,647,438
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 247
کاربران حاضر: 247
نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین
چکیده:
مدیریت زنجیره تامین ، به کمک دو عامل تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات توانسته است تاثیر بسیاری بر روی صنایع کشورهای صنعتی بگذارد و افزایش سوددهی و رضایتمندی مشتری را موجب گردد .مدیریت زنجیره تامین تحولات زیادی را در زمینه های مختلف اقتصادی ، تجاری و تولیدی و... موجب شده است . اهمیت مدیریت زنجیره تامین وقتی بیشتر روشن می شود که به تصمیم گیری و حساسیت آن اشاره شود . هر تصمیم در این مدیریت دارای آثار و عواقب مثبت و منفی ای می تواند باشد ، که متعادل سازی آن در هر مقطع از زمان یکی از پیچیده ترین امور این نوع مدیریت می باشد . در این مقاله ابتدا به معرفی زنجیره تامین پرداخته شده است ، سپس مدیریت زنجیره تامین را که تامین کننده (هماهنگ کننده) عوامل مورد نیاز زنجیره تامین می باشد ، معرفی کرده است .در ادامه به موجب تاثیرات بسیار زیاد تکنولوژی فناوری اطلاعات وتجارت الکترونیک بروی فعالیت های مدیرت زنجیره تامین توضیحات بیشتری در این موضوعات ارائه شده است .
کلید واژه: مدیریت زنجیره تأمین، فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، رضایتمندی، مدیریت
نویسنده(گان): اکبر نیلی پور طباطبائی، رضا لیریائی
منبع: دومین سمینار لجستیک
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.