شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,328
بازدید دیروز: 24,358
بازدید کل: 151,949,743
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 119
کاربران حاضر: 120
رویکرد توسعه کاربرد مدلهای تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین
چکیده:

از زمستان 2001 که دات کام ها با مشکلاتی روبرو شدند، بسیاری از شرکتها از جمله خود دات کامها به مبانی مدیریت زنجیره تأمین روی آورند. شرکتهایی که مجهز به فناوری هستند درحال کاهش هزینه های زنجیره تأمین با استفاده از کاربردهای بین سازمانی هستند که در آنها خبری از شلوغی و بی مصرفی زنجیره تأمین نیست. اینترنت و وب نیاز دارد به صورت ابزار انتقال و پل رسیدن به فعالیتهای تدارکاتی از جمله ردیابی و پیگیری کالاها و محموله ها در فضای مجازی مطرح می شود. در این مقاله در ابتدا مدیریت زنجیره تامین را معرفی می کنیم و مختصرا شرح می دهیم در ادامه به معرفی تجارت الکترونیک و مرور ادبیات آن می پردازیم. در قسمت های انتهایی مقاله نیز توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین را ارائه می دهیم

کلید واژه: مدیریت، زنجیره تامین، تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات
نویسنده(گان): نصرالله خانی جاغری
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.