شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,019
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,518,297
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 106
کاربران حاضر: 106
مدیریت بر اطلاعات مشتری در مدیریت زنجیره تامین با استفاده از رویکرد داده کاوی
چکیده:

به علت افزایش و ارتقا تکنولوژی و سیستم های اطلاعاتی شرکتها و سازمانهای بازرگانی و صنعتی امروزه به طور گسترده ایی قابلیت جمع آوری حجم زیادی از داده های مشتریان در یک پایگاه داده بزرگ را دارا هستند. با این وجود بینش مفید برای شناسایی و تشخیص الگوهای خرید و فروش مشتریان در این انبار داده ها، مخفی و بلااستفاده باقی مانده است. در چند سال اخیر تحقیقات و مطالعات فراوانی صورت گرفته است که با تاکید بر اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری یک فضای کاربردی گسترده و مفید برای استفاده از روشها و ابزار داده کاوی در سیستم های پشتیبان تصمیم گیری ایجاد کرده است. در این مقاله سعی بر ان است تا با ارائه چارچوبی ساده و جامع مقوله مدیریت دانش مشتری با توجه به مدیریت زنجیره تأمین و با استفاده از روشهای داده کاوی مورد بررسی قرار گیرد.

کلید واژه: داده کاوی، مدیریت دانش، زنجیره تامین
نویسنده(گان): علی دیوسالار، وحید بهبود
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه