شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,867
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,676,870
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 102
کاربران حاضر: 103
مفاهیم طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده:

در بازارها که رقابت در آن افزایش می یابد رضایت مشتری یک هدف مشترک حیاتی است. عناصر کلیدی برای افزایش رضایت مشتری شامل تولید محصولات با کیفیت بالا و سرویس دهی با کیفیت بالا به مشتریان میباشد. در چند سال اخیر با پیدایش نوآوریهای متعدد در فیلدهای بازاریابی و کسب و کار و با پیشرفت فناوری و تغییر همزمان در تحقیقات به پیشرفت فناوری در زمینه تحقیقات مربوط به این فیلدها موضوعات متمرکز بر فیلد مدیریت و فیلد بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری و استفاده تجربی از داده بازاریابی و فناوری اطلاعات می باشد. هدف این مقاله ارائه یک کلاس فشرده کلی روی مدیریت ارتباط با مشتری نیست، بلکه ارائه مفاهیم اساسی مدیریت ارتباط با مشتری و برخی جنبه های فرآیند توسعه سیستم و پیامدها و رهنمودهایی در جهت جلوگیری از شکست در پیاده سازی سیستم می باشد.

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، انبار داده و داده کاوی
نویسنده(گان): علیرضا علی احمدی، لیلا خلعی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 6
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.