شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,151
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,707,449
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 78
کاربران حاضر: 80
استراتژی بهبود کیفیت
چکیده:

امروزه تکنیکهای مهندسی کیفیت مختلفی توسعه و تکوین یافته است. هدف این روشها چیزی جز توسعه و گسترش الزامات کیفی مشتریان به تمامی مراحل و فرایندهای تکوین و تولید محصول یا خدمت نیستند. هدف از این مقاله ارائه رویه های و راهکارهایی به منظور کمک به مدیران در جهت طرح ریزی و بهبود خدمات یا محصولات سازمان منطق بر خواسته ها و نیازهای مشتریان میباشد. ابتدا منطق استراتژی بهبود کیفیت را شرح داده و سپس رویکرد های QFD و مدل کانو را به عنوان استراتژیهای بهبود کیفیت بصورت خلاصه مورد بررسی قرار می دهیم.

کلید واژه: استراتژی بهبود کیفیت، QFD، کانو
نویسنده(گان): محسن نادپور
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.