ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 47,050
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,648,422
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 291
کاربران حاضر: 291
تعداد دریافت: 27
تعداد بازدید: 2999
اینترنت ؛ ابزار موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط
چکیده:
امروزه اینترنت به عنوان ابزاری مهم و راهبردی برای سازمانها شناخته شده است،که در موفقیت و برتری سازمانها در دنیای رقابت نقش بسزایی دارد . در این میان اهمیت و نقش آن در شرکتهای کوچک ومتوسط که بخش بزرگی از اقتصاد جهانی را به خود اختصاص داده اند نمایان ترو بارزتر بوده است،و این به دلیل سادگی ساختار، انعطاف پذیری بالا،تمرکزگرایی،تعداد نیروی انسانی اندک این شرکتهاست .شبکه جهانی اینترنت با توجه به ویژگی های این سازمانها،ابزارهای کارایی را در اختیار آنان قرار میدهد تا قدرت رقابت را برای انان فراهم اورد .این مقاله به شرح توانمندی های اینترنت و مزایای آن برای شرکتهای کوچک ومتوسط می پردازد وراهکارهای لازم را برای بکارگیری موفق این فن آوری در اینگونه سازمانها را بیان می دارد.
کلید واژه:
اینترنت، شرکتهای کوچک و متوسط
نویسنده(گان):
خدا کرم سلیمی فرد، خدیجه کهنسال
منبع:
اولین همایش ملی مدیریت صنعتی
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
7
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
233 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved