شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,547
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,677,550
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 103
کاربران حاضر: 103
مدیریت ارتباط با مشتری با تکیه بر ابرازهای مبتنی بر وب و عامل های هوشمند
چکیده:

امروزه مهمترین چالشهای تجاری و تکنولوژیک عبارتند از کسب مشتری، وفاداری مشتری و افزایش دادن سودآوری مشتری. در عصر اطلاعات و با بکاربردن ابزارهای مبتنی بر وب و علی الخصوص عاملهای هوشمند،‌ سرویس دهی به مشتریان وارد عرصه جدیدی گشته است که بدین طریق می توان کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری (به عنوان یک سرمایه باارزش برای دستیابی به برتری استراتژیک) را ارتقا بخشید. در مقاله حاضر به بررسی عوامل موثر بر جلب رضایت مشتری و انواع خدمات قابل ارائه به مشتریان می پردازیم و مدل جامع عوامل مؤثر بر جلب رضایت مشتری در اینترنت را مطرح می کنیم. در ادامه اثربخشی خرید مشتری را به کمک عامل های هوشمند توجیه می کنیم و نهایتاً به جمع بندی نقش اینگونه عامل ها در قالب مدل مفهومی و بیان نتیجه گیری می پردازیم.

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری، تجارت الکترونیک، عاملهای هوشمند
نویسنده(گان): علیرضا علی احمدی، مریم حورعلی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.