شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,297
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,518,575
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 123
کاربران حاضر: 124
فرآیند استراتژیک در اقتصادهای نوظهور
چکیده:

در این مقاله عوامل گزینش شده ای ارائه گردیده و شرح داده می شوند که در اقتصادهای نوظهور برای فرایند استراتژیک سازمانها مهم می باشند. چه سازمان دولتی باشد چه خصوصی و یا برای بدست آوردن سود محصول بیرون دهد،‌ یا خدمات، فرض بر آن است که این فرایند استراتژیک در هر سازمانی بکار بسته می شود،‌ هر چند که نتیجه های تحلیل استراتژیک و پیاده سازی استراتژی در کار در میان سازمانها و به ویژه در میان اقتصادهای نوظهور و توسعه یافته متفاوت می باشد. این مقاله می تواند بحثها و نقدهایی را برانگیزد که به واسطه آنها ریزنگری ها و عامل های منوط به فرایند استراتژیک شناسایی و پالایش می گردند. ریزنگری ها و عامل هایی که در اقتصادهای نوظهور برای سازمان مهم می باشند و برای دست اندرکاران و پژوهشگران سودمندند.

کلید واژه: فرآیند استراتژیک سازمان، اقتصادهای نوظهور
نویسنده(گان): احسان نساج
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه