شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,649
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,708,946
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 43
کاربران حاضر: 43
کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) به منظور بهبود در کیفیت آموزش عالی
چکیده:

میان فرآیند آموزشی و سایر فعالیت های خدماتی تفاوت عمیقی وجود دارد. یکی از شاخص های مهم آن نیاز به تیم های مدرسین و همچنین تیمهای متشکل از مدرسین و دانشجویان است. مدیریت به منظور همکاری فی مابین دانشجویان و مدرسین باید فلسفه TQM و ضرورت اجرای آن را مطرح نموده و در ارزیابی و پیشرفت آموزش از دانشجویان استفاده نماید. این مقاله ضمن اشاره به کنترل کیفیت در آموزش عالی و روش های آماری آن، چرخه دمینگ را به منظور برقراری کیفیت بیان می نماید

کلید واژه: مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)، آموزش عالی
نویسنده(گان): مسعود عزیزی، محسن یادبروقی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت آموزشی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1382
تعداد صفحات: 5
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.