شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,628
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,517,906
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 138
کاربران حاضر: 139
اراده مدیران در ایجاد استراتژی
چکیده:

هدف این مقاله بسط این موضوع است که چگونه سازندگان استراتژی در خصوص ایجاد استراتژی فکر می کنند. تمرکز بر روی این مسئله است که چگونه اشخاص نظرات جدیدی را مطرح می کنند، چگونه ایده های خود را به تعامل می گذراند، و چگونه با احساسات خود کنار می آیند تا این نظرات اتفاق می افتند. با استفاده از مطالعات موردی ٩ بانک اینترنتی اسپانیا، مدل اتخاذ تصمیم رووسو ویکتور را که نقش حیاتی دارد بسط می دهیم.در یک تلاش هدف ما این است تا برای افزایش نقش این مدرک که چگونه مدیران سازمانها با پیچیدگی مفهومی کردن اتخاذ استراتژی مواجه می شوند جنب و جوشهای ذاتی پروسه ایجاد استراتژی را که در دیدگاه استراتژی سازان دیده می شود، مورد بررسی قرار دهیم. در تحقیق خود برای ایجاد یک شبکه قابل فهم از همل الهام می گیریم.

کلید واژه: سازندگان استراتژی، اتخاذ استراتژی، بانک اینترنتی
نویسنده(گان): فرزاد امیری
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1382
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه