شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,835
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,550,522
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 73
کاربران حاضر: 74
الگوی پویای ارزیابی اثر بخشی آموزش های سازمانی
چکیده:

هدف اساسی آموزش های سازمانی کمک به توسعه و بالندگی کارکنان سازمان در همه ابعاد می باشد. آنچه به برنامه ریزی و اجرای آموزشهای سازمانی مشروعیت می بخشد میزان اثر بخشی آموزش هاست.در سازمان های مختلف کم و بیش به اهمیت آموزش پی برده شده و آموزشهای تئوری و عملی زیادی برگزار ولی در مورد میزان مناسب بودن و اثر بخش بودن آنها کمتر توجه شده و به خاطر این است که تعیین میزان و طراحی شاخص برای اثر بخشی کار دشوار می باشد. اینکه در آموزش به دنبال چه هستیم و آموزش به دنبال چه مشکلاتی از سازمان هست و چقدر و چگونه بایستی آموزش ها را اجرا نمود موضوعات مورد بحش اثربخشی آموزش هاست. تعیین اثربخشی آموزش های سازمانی به برنامه ریزان و مجریان کمک می نماید تا تصویر روشنی از عملکرد آموزش سازمان داشته و به جای طراحی دوره های عمومی و کلی دست به طراحی آموزش های خاص و موردنیاز بزنند. بر این اساس و با توجه به اهمیت اثربخشی آموزش های سازمانی در این مقاله سعی بر آن است مفهوم ارزیابی اثربخشی آموزش ها تبیین الگوی پویایی برای سنجش اثربخشی آموزش ها ارائه شود.

کلید واژه: اثر بخشی، آموزشی، سازمان، توسعه کارکنان، مدیریت آموزشی، ارزشیابی عملکرد
نویسنده(گان): ایرج سلطانی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1382
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه