ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 7,356
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,619,074
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 199
کاربران حاضر: 199
تعداد دریافت: 46
تعداد بازدید: 3232
راه حل CRM، یک استراتژی نوین بازاریابی
چکیده:
همانطور که پیشرفت و توسعه هیجان انگیز اینترنت ، دنیا را به اندازه دهکده ای کوچک کرده ، بر بازار تجارت جهانی نیز تاثیر شگرفی داشته است . فلسفه بازاریابی در دنیای کسب وکار براساس این فن آوری جدید تحول چشمگیری داشته است . در این فلسفه نوین، رویکرد سنتی محصول گرایی به مشتری مداری تغییر کرده است . استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری یا CRMبرای حمایت از چنین رویکردی پا به حریم سازمان ها گذاشته است. سیستم های نرم افزاری بسیاری برای پشتیبانی ابزاری از این استراتژی به سازمان ها ارائه می شوند ولی مدیرانی در استفاده از این نرم افزارها موفق خواهند بود که مفاهیم استراتژیک آن را درک کرده باشند و دیدگاه فلسفی آن را در گستره سازمانی به عنوان یک فرهنگ کسب وکار اشاعه داده باشند. لذا باتوجه به اهمیت موضوع سعی شده است تا اصول راهنمای مناسبی به مدیران ارائه گردد . در این مقاله ابتدا ادبیات مختصری از CRM ارائه می شود و سپس رویکردی برای برنامه ریزی استراتژیک آن بیان می شود و در آخر یک مدل برای توسعه این راه حل معرفی می گردد.
کلید واژه:
بازاریابی، استراتژی، فن آوری، مدیریت، مشتری
نویسنده(گان):
عبدالحمید اشراق نیای جهرمی، مسعود جاودانی تبریزی نژاد
منبع:
دومین سمینار لجستیک
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
201 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved