شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 18 شهریور 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 58,490
بازدید دیروز: 55,914
بازدید کل: 166,763,199
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 120
کاربران حاضر: 120
ماهیت کیفیت خدمات
چکیده:

تمرکز اصلی مقاله حاضر بر کیفیت خدمات است و با بحث در مورد مدلهای عمومی پذیرفته شده درمورد کیفیت خدمات آغاز و سپس تعدیلاتی که در مورد آنها اعمال شده است شرح داده میشود که این تعدیلات دو گونه هستند: نخست، برحسب مشخصههای کیفیت خدمات و سپس براساس ماهیت انتظارات مشتریان. در پایان مدلی ارایه میشود که روابط بین خدمت ارایه شده، کیفیت دریافت شده خدمت و سایر مفاهیم ارزیابی خدمات، یعنی رضایتمندی و ارزش خدمات را در برمی گیرد.

کلید واژه: کیفیت خدمات، مدل کیفیت خدمات، ارزیابی خدمات، رضایتمندی، ارزش خدمات
نویسنده(گان): حسین کاویانی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1382
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.