شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,514
بازدید دیروز: 20,225
بازدید کل: 158,560,426
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 39
کاربران حاضر: 39
مدیریت کیفیت جامع در برنامه های آموزش مهندسی
چکیده:

اغلب سازمان های صنعتی برای تأمین نیازهای دانشی مهندسان خود، دوره‌های فنی متعددی را برگزار می نمایند. از آنجا که اجرای این دوره ها متضمن سرمایه‌گذاری هنگفت و صرف زمان خدمتی نیروی انسانی فعال می باشد، لذا آگاهی از کیفیت آموزش های اجرا شده و بازدهی حاصل از میزان اثربخش بودن آنها از مهمترین انتظاراتی است که سازمان، از نظام آموزش متصور می باشد.پاسخگویی به این انتظارات،مستلزم شناسایی عوامل تأثیر گذار در برنامه ریزی و اجرای دوره ها، نظیر استراتژی، اهداف و ساختار سازمانی مرکز آموزش، سازماندهی و مدیریت آن، استانداردهای آموزشی، کادر آموزشی، امکانات وتجهیزات در اختیار، فرایند یاد دهی- یادگیری و ارزیابی میزان تأثیر هر یک از آنها در کمک به ایفای نقش آموزش در بهبودکیفیت محصول یا خدمات تولید شده سازمان می باشد.در این مقاله با رویکرد به «مدیریت کیفیت جامع» بعنوان شناخته شده‌ترین مدل کیفی سازی، شیوه های بهبود کیفیت در برنامه های آموزش مهندسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کلید واژه: آموزش مهندسی، مدیریت کیفیت جامع، بهبود مستمر
نویسنده(گان): سعید هداوند
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه