ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 10,019
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,690,919
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 77
کاربران حاضر: 77
تعداد دریافت: 10
تعداد بازدید: 2628
مقایسه زمینه های لازم جهت ایجاد مدیریت روابط مشتری در دو وضعیت موجود و مطلوب در تدارکات کالای شرکت نفت و گاز آغاجری
چکیده:
تحقیق حاضر پیرامون مقایسه زمینه های لازم جهت ایجاد مدیریت روابط مشتری در دو وضعیت موجود ومطلوب در تدارکات کالای شرکت نفت و گاز آغاجاری در قلمرو مکانی شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکزیت شهرستان امیدیه و قلمرو زمانی از اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ آغاز ودر دی ماه همان سال به مرحله پایانی رسیده است. تحقیق مذکور از چهار فرضیه تشکیل شده که از عوامل حیاتی جهت تشخیص زمینه های لازم جهت اجرای این فن آوری پیشرفته در یک سازمان به حساب می آیند که عبارتند از:نگرش مشتری محوری، حمایت مدیریت ، فن آوری های جدید اطلاعاتی و وجود نیروی انسانی با بلوغ سازمانی بالا. به منظور جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه بسته و مصاحبه استفاده شده است که پرسشنامه مورد نظر بصورت دو طرفه طراحی و در آغاز از پاسخ دهندگان خواسته شده که اول وضعیت مطلوب را ارزش گذاری کنند سپس وضعیت موجود را نسبت به ارزش گذاری وضعیت مطلوب ، پاسخ دهند. پرسشنامة مورد استفاده مشتمل بر ۴۴ سؤال بسته با طیف لیکرت بوده که آزمون روایی و پایایی آن قبل از توزیع مورد تأیید قرار گرفته است. نهایتا تعداد ۱۳۰ عدد پرسشنامه توزیع و جمع آوری گردید. برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و برای آزمون فرضیات از آزمون مقایسه زوجها استفاده شده است از این رو چنانچه آماره آزمون (t) بدست آمده ، از مقدار بحرانی بیشتر باشد فرض مقابل را پذیرفته و اگر در ناحیه H قرارگیرد فرض ادعا تایید می گردد. در پایان با توجه به نتایج بدست آمده به منظور رفع مشکلات و بهبودوضعیت موجود پیشنهاداتی ارائه گردیده است.
کلید واژه:
فناوری اطلاعات، روابط عمومی الکترونیک، مدیریت روابط مشتری CRM، ECRM، تدارکات کالا
نویسنده(گان):
حبیب اله جوانمرد، عزیز یوسفیانی
منبع:
دومین سمینار لجستیک
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
9
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
166 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved