شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,085
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,663,088
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 87
کاربران حاضر: 89
مؤلفه‌های توانمندسازی مؤسسات ارائه کننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب و کار ایران
چکیده:

رقابت در عرصه خدمات مالی به ویژه در بین شرکت‌ها و مؤسسات ارائه‌کننده خدمات مشاوره، آموزش و پژوهش (ماپ) روز به روز شدت بیشتری پیدا می کند. این شرکت‌ها بایستی توانمند باشند تا زمینه توسعه سایر شرکت‌های تخصصی فعال در این بخش را فراهم سازند. بر این اساس چند سوال اساسی به شرح زیر مطرح می‌باشد: 1) سازمان‌های متولی در توانمندسازی مؤسسات ارایه‌کننده خدمات ماپ مالی چه نقشی دارند 2) دانشگاه‌ها در توانمندسازی مؤسسات ارایه‌کننده خدمات ماپ مالی چه نقشی دارند 3) بنگاه های اقتصادی استفاده‌کننده از خدمات ماپ مالی در توانمندسازی مؤسسات ارائه‌کننده این نوع خدمات چه نقشی دارند 4) مؤسسات ارائه‌کننده خدمات ماپ مالی در توانمندسازی خود چه نقشی دارند. در این تحقیق پس از مشخص شدن مدل‌ها و مولفه های توانمندسازی شرکت‌ها و مؤسسات ارائه‌کننده خدمات ماپ مالی، در قالب یک بررسی میدانی از خبرگان این بخش در زمینه اهمیت و وضعیت مولفه های شناسایی شده نظرسنجی شده ‌است. نتایج به‌دست آمده حاکی از آن است که از نظر خبرگان کلیه مولفه های توانمندسازی شرکت‌ها و مؤسسات ارائه‌کننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب و کار ایران مورد تائید بوده و علی‌رغم اهمیت بالا، اکثریت این مولفه‌ها از وضعیت چندان مساعدی برخوردار نمی‌باشند

کلید واژه: توانمندسازی، خدمات ماپ مالی، مؤسسات ارائه کننده خدمات ماپ مالی
نویسنده(گان): هاشم آقازاده، محمد حقیقی، مهرداد استیری
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت مالی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.