ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 17,664
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,527,942
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 111
کاربران حاضر: 113
تعداد دریافت: 38
تعداد بازدید: 3824
پیاده سازی تفکر استراتژیک در مدیریت زنجیره تأمین
چکیده:
با ایجاد یک روند جدید در ساختار اقتصادی جهان، پدیده جهانی سازی کسب و کار موجود را تحت الشعاع خود در آورده و باعث تشدید در جریان سرمایه و کالا و به نوبه آن ایجاد یک آشفتگی شدید در محیط سازمان گردیده است.در این شرایط، قواعد حاکم بر بازار دائم در حال تغییر است و دیگر شرکتها فقط به" سود و زیان" خود نمی اندیشند بلکه به دنبال "بودن یا نبودن" در بازار رقابت می باشند و این شرایط سازمان را وادار به انعطاف در تعامل با محیط کسب و کار بطور مستمر کرده است. مدیریت موفق در زنجیره تامین نیازمند تصمیماتی است که مرتبط با تفکرات استراتژیک مدیران سازمان جهت کسب بالاترین مزیتهای رقابتی در بازار می باشد. این مقاله سعی بر آن دارد که با تکیه بر مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک و تفکر استراتژیک و مقایسه آنها باهم و همسوسازی آنها جهت ایجاد یک ابزار رقابتی قدرتمند ، به مدیریت زنجیره تامین به عنوان یک الگوی رقابتی کمک کرده و مفهوم تفکر استراتژیک را بطور خاص در مقوله مدیریت زنجیره تامین واردکرده و این زنجیره را به عنوان یک فاکتور کلیدی موفقیت برای سازمان یاری رساند.
کلید واژه:
زنجیره تأمین، مدیریت زنجیره تأمین، تفکر استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، رقابت
نویسنده(گان):
علیرضا علی احمدی، میثم جعفری اسکندری
منبع:
دومین سمینار لجستیک
موضوع:
مدیریت استراتژیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
165 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved