ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 19,223
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,509,712
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 87
کاربران حاضر: 87
تعداد دریافت: 21
تعداد بازدید: 2733
زنجیره تأمین الکترونیکی، مطالعه موردی صنعت خودرو
چکیده:
در این مقاله به بحث راجع به تأثیر توانایی زنجیره تأمین خودرو در تبادل اطلاعات و کالاها می پردازیم و ساختار سنتی عرضه را با e_SC که اطلاعات را روی اینترنت به مشارکت می گذارد، مقایسه می نماییم. صنعت خودرو با توسعه اینترنت با تغییرات وسیعی مواجه گشته است. زمانی که فورد، جنرال موتورز، دایملر _ کرایسلر، رنو و نیسان خبر از بازار مشترک الکترونیکی برای محصولات خود دادند، زنگ شروع دوره جدیدی از مدیریت زنجیره تأمین در صنعت خودرو به صدا درآمد. خودروسازان و تأمین کنندگان مدعی هستند که پذیرش اینترنت منافع قابل توجهی در زمان تحویل،بهره وری و هزینه خواهد داشت. استفاده از اینترنت به کاهش هزینه در زمینه های مختلف منجر می شود. در این مقاله دو سناریو زنجیره تأمین سنتی خودرو و زنجیره تأمین الکترونیکی خودرو برای مقایسه درنظر گرفته خواهد شد و فاکتورهای مؤثر بر کاهش هزینه : نزدیکی فیزیکی، مقدار موجودی، خدمات مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.
کلید واژه:
زنجیره تأمین، تبادل اطلاعات، مشتری گرایی، صنعت خودرو
نویسنده(گان):
متین باقرپور
منبع:
دومین سمینار لجستیک
موضوع:
لجستیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
205 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved