شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,625
بازدید دیروز: 21,251
بازدید کل: 152,326,694
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 125
کاربران حاضر: 127
طراحی استراتژیک کانال توزیع شرکت سیمان ارومیه
چکیده:
صنعت سیمان ایران در مرحله ای بسر می برد که خود را برای ورود به شرایط رقابتی آماده می کند. آزاد سازی قیمتها، ورود سیمان به بورس کالاها و فلزات صنعتی، بوجود آمدن خطوط تولید جدید و فزونی عرضه این محصول نسبت به تقاضا، که نهایتا منجر به ایجاد بازار رقابتی سیمان خواهد شد، شرکتهای تولیدکننده با سابقه و تازه وارد را وادار به اتخاذ تصمیمات استراتژیکی می کند، که به آنها امکان مقابله با کاهش سهم بازار را بدهد. قدرت رقابت در بازار سیمان در اختیار شرکتهایی خواهد بود که ضمن کاهش قیمت تمام شده محصولات خود، بهترین استراتژی را جهت در دسترس قراردادن محصولات خود اتخاذ نمایند. شرکت سیمان ارومیه (سهامی عام) یکی از شرکتهای تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین است که به تولید و فروش سیمان اشتغال دارد. در این مقاله ضمن بررسی و مقایسه استراتژیهای مختلف مدیریت کانال توزیع، با بهره گیری از متدهای تصمیم گیری چندمعیاره ، ساختاری بهینه برای سیستم توزیع شرکت سیمان ارومیه ارائه می شود، که این شرکت را برای رویارویی با بازار رقابتی تجهیز نماید. کارآمدی سیستم توزیع، ارتقاء سطح خدمت به مشتری، کاهش هزینه ها و تقویت مزیتهای رقابتی این شرکت از اهداف اصلی این طراحی است.
کلید واژه: طراحی استراتژیک کانال توزیع، مدیریت زنجیره تأمین، سیمان، تصمیم گیری چندمعیاره
نویسنده(گان): ابراهیم تیموری، علی نوری فرد
منبع: دومین سمینار لجستیک
موضوع: لجستیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.