شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 04 بهمن 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,360
بازدید دیروز: 27,055
بازدید کل: 159,294,366
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 92
کاربران حاضر: 93
نوآوری تدریجی در مقابل نوآوری رادیکال
چکیده:

«نوآوری»، به معنای خلق چیزهای جدید و سودمند، یکی از مهم ترین مفاهیم در حوزه کارآفرینی و مدیریت استراتژیک است که بقای شرکت ها را در جهان متغیر امروز تضمین می کند. شومپیتر یکی از اقتصاددانان برجسته مکتب اتریش و یکی از قدیمی ترین نظریه پردازان در حوزه کارآفرینی، اظهار می کند که نوآوری، فرآیند کارآفرینی و موتور توسعه اقتصادی است. مطالعات فراوانی که در این حوزه انجام شده است، نوآوری را به شقوقی متفاوت تقسیم نموده، که مهم ترین دسته بندی آن، تقسیم نوآوری به نوآوری های تدریجی (برنامه ریزی شده) و رادیکال می باشد. در این مختصر ما در پی تعریف، تشریح و پیشینه این تقسیم بندی از نوآوری بوده و به بررسی تاثیر انواع نوآوری از این چشم انداز بر حوزه مدیریت نوآوری و شبکه های ارتباطی خواهیم پرداخت.

کلید واژه: نوآوری رادیکال، نوآوری تدریجی، مدیریت نوآوری و شبکه های ارتباطی
نویسنده(گان): کامبیز طالبی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه