شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,627
بازدید دیروز: 13,772
بازدید کل: 152,272,889
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 63
کاربران حاضر: 63
بررسى وضعیت فرهنگ سازمانى دربین بانکهاى تجارى کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری
چکیده:
در این نوشتار وضعیت فرهنگ سازمانى در ببن بانکهای تجارى کشور از نظر مبزان سازگارى با استراتژى مشترى مدارى مورد بررسى قرارگرفته است. از فرهنگ مشتری مدارى و ویژگیهاى آن سخن به میان آمده است پس از آن، متغیرهایى به عنوان متغیرهاى فرهنگى انتخاب شده اند و میزان سازگارى آنها با استراتژى مشترى مدارى بانکهااى تجارى کشور مورد سنجش، ارزیابى قرار گرفته است. هدف از انجام این تحقیق شناسایی میزان آمادگی (فرهنگ سازی) این بانکها برای اجرای مشترى مدارى بوده است.
کلید واژه: فرهنگ سازمانى، استراتژى، مشترى مدارى، فرهنگ استراتژی مدار، بانکهای تجاری ایران
نویسنده(گان): على دیواندرى
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: پول و ارز و بانکداری
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.