ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 05 اسفند 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 30,156
بازدید دیروز: 46,224
بازدید کل: 160,458,231
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 293
کاربران حاضر: 293
تعداد دریافت: 7
تعداد بازدید: 2197
بررسى وضعیت فرهنگ سازمانى دربین بانکهاى تجارى کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری
چکیده:
در این نوشتار وضعیت فرهنگ سازمانى در ببن بانکهای تجارى کشور از نظر مبزان سازگارى با استراتژى مشترى مدارى مورد بررسى قرارگرفته است. از فرهنگ مشتری مدارى و ویژگیهاى آن سخن به میان آمده است پس از آن، متغیرهایى به عنوان متغیرهاى فرهنگى انتخاب شده اند و میزان سازگارى آنها با استراتژى مشترى مدارى بانکهااى تجارى کشور مورد سنجش، ارزیابى قرار گرفته است. هدف از انجام این تحقیق شناسایی میزان آمادگی (فرهنگ سازی) این بانکها برای اجرای مشترى مدارى بوده است.
کلید واژه:
فرهنگ سازمانى، استراتژى، مشترى مدارى، فرهنگ استراتژی مدار، بانکهای تجاری ایران
نویسنده(گان):
على دیواندرى
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
پول و ارز و بانکداری
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
19
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
599 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved