شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,556
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,250,046
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 44
کاربران حاضر: 45
مدیریت دولتى و دولت الکترونیک
چکیده:
مهممترین چالشى که همواره کارگزاران بخش عمومى با آن مواجه هسنند، یاسخ به خواسته ها، انتظارات در حال تغییر شهروندانى است که بخش عمومى مشروعیت خود را از آنها کسب مى کند. در راستاى پاسخ به این خواسته هاست که مدبربت دولتى بابد در جستجوى شیوه هاى نوینى باشد که نوآورى مستمر در ارائه خدمات عمومى را براى شهروندان، به ارمغان آورد. کاربرد فناورى اطلاعات و ارلباطات جهت ارائه خدمات دولتى به جامعه که از آن تحت عنوان دولت الکترولیک نام مى برند، ابتکار عمل جدیدى است که قصد دارد، تا زمینه دسترسى شهروندان به خدمات عمومى را از طربق رسانه هاى الکنرونیک فراهم کند و روابط مدیریت دولتى و شهروندان را به گونه اى جدبد یایه ریزى نماید. آنجه که در این نوشته مى خوانید، طرح برخى از زوایاى دولت إلکترونیک همچون سنخ شناسى دولت الکترونیک. مزایا و قلمرو دولت الکترونیک و چالمش هاى اجراى آن در کشورهاى در حال نوسعه مى باشد که به تشریح آن یرداخنه شده است.
کلید واژه: مدیریت دولتى، دولت الکترونیکى، فن آورى اطلاعات و ارتباطات، شهروند و خدمات الکترونیکى، جامعه
نویسنده(گان): نورمحمدیعقوبى، سید مهدی الوانی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1382
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.