ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 11,213
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,665,216
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 156
کاربران حاضر: 156
تعداد دریافت: 17
تعداد بازدید: 3271
نقش مدیریت موجودی توسط فروشنده در زنجیره های عرضه کوچک و متوسط
چکیده:
مدیریت موجودی توسط فروشنده ، یک برنامه مداوم جایگزینی کالاست که با تبادل اطلاعات مابین مشتری و تأمین کننده(یا فروشنده) بمنظور مدیریت فرآیند تأمین کالا در مغازه یا انبار، بکار میرود. در این برنامه، مشتری تنها به اندازه نیاز و تقاضای مشتریان، در انبار ، موجودی نگهداری می کند. همین کار ، تأمین کننده را قادر می سازد تا بهتر بتواند در فراهم کردن مقدار محصول مورد نیاز مشتری، مشارکت نماید. در دنیای با رقابت نزدیک کنونی، موسسات بیشتر بدنبال آن هستند که هز ینه و سطح موجودی خود را کاهش داده و به حداکثر سود برسند و مدیریت موجودی توسط فروشنده، نقشی اساسی در راه نیل به این اهداف دارد. در این مقاله سعی بر آنست تا به نحوه پیاده سازی، ضرورت بهره گیری، تأثیرات، فواید و همچنین محدودیتهای بکارگیری مدیریت موجودی توسط فروشنده در زنجیره های عرضه پرداخته شود.
کلید واژه:
مدیریت موجودی توسط فروشنده، زنجیره عرضه
نویسنده(گان):
محمود شفیعی، بهروز کریمی
منبع:
دومین سمینار لجستیک
موضوع:
تولید
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
9
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
221 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved