ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 23,557
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,677,560
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 58
کاربران حاضر: 58
تعداد دریافت: 12
تعداد بازدید: 1904
اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن
چکیده:
با تغییر گسترده زمینه بازاریابی اکنون بازاریابی رابطه ای، جایگزین بازاریابی سنتی مبتنی بر عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی گردیده است. استراتژی بازاریابی رابطه ای مبتنی بر ایجاد، توسعه و حفظ ارتباط با خریداران می باشد. برای نیل به این هدف سازمانها باید عناصر ایجاد و حفظ روابط بین سازمانی را شناسایی نموده و با سنجش این عناصر در جهت بهبود روابط خود با سازمانهای دیگر اقدامات لازم را به عمل آورند. یکی از مهمترین این عناصر، عنصر اعتماد می باشد. اعتماد با رویکرد آینده نگر خود اینک جایگزین بسیاری از عناصر مورد تاکید قدیمی مانند وابستگی، سرمایه گذاری در معاملات ویژه و رضایت گردیده است. بدین ترتیب با توجه به شکاف علمی (تئوریک) و عملی موجود پیرامون این متغیر زیربنایی بازاریابی نوین دو هدف در این تحقیق پی گیری شده است: نخست مفهوم سازی و بیان اهمیت اعتماد در شکل دهی و حفظ رو ابط بلندمدت و دوم ایجاد مقیاسی معتبر جهت سنجش اعتبار بین سازمانی به روش تحلیل عاملی مورد بررسی قرار گرفته است.
کلید واژه:
اعتماد، روابط بلند مدت، بازاریابی رابطه ای
نویسنده(گان):
آرش حبیبی پیرکوهی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
23
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
233 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved