ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 18,724
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,630,442
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 49
کاربران حاضر: 50
تعداد دریافت: 64
تعداد بازدید: 5293
یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده:
مدیریت زنجیره تامین یکی از ارکان اساسی در هر زنجیره تامین می باشد و نقشی بسیار حیاتی در بقا و تداوم فعالیت موفق زنجیره تامین در بازار رقابت جهانی دارد. در راستای عملکرد موفق SCM متغیره ای بسیاری ایفای نقش می کنند اما عنصری که مهمترین نقش را در تجارت امروزی دارد شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان توسط سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM است . در این راستا در مقاله ارائه شده اهمیت یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین با مدیریت ارتباط با مشتری بررسی خواهد شد و نشان داده خواهد شد که در نتیجه این یکپارچه سازی بخش گسترده ای از تصمیمات عملکردی مدیریت زنجیره تامین متاثر از اطلاعات ارائه شده توسط مدیریت ارتباط با مشتری و در واقع بر پایه ی خواسته های خود مشتریان است و اجرای آن بیانگرکارایی این مدل در ایجاد یک زنجیره تامین مشتری مدار و برخوردار از جایگاهی شایسته در میان سایر رقبا خواهد بود.
کلید واژه:
مدیریت زنجیره تأمین SCM، مدیریت ارتباط با مشتری CRM
نویسنده(گان):
امیر شکاری، الهام آخوندی، فاطمه فتح اللهی، شیده صیادمنش
منبع:
دومین سمینار لجستیک
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
11
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
223 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved