شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,553
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,514,831
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 66
کاربران حاضر: 66
استراتژی بهبود مدیریت زنجیره تأمین
چکیده:
سازمان ها برای بقاء خود مجبورند خود را جزیی از زنجیره تامین قرار دهند . در واقع این یک الزام است . هدف سازمان ها از پیوستن به یک زنجیره تامین، بالا بردن کارایی، سودآوری و کاهش موجودی ها و همچنین در بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، سهم بازار و ایجاد هماهنگی بیشتر بین اجزاء زنجیره می باشد. در این مقاله به بحث و بررسی پیرامون استراتژی بهبود مدیریت زنجیره تامین خواهیم پرداخت . عناوین مورد توجه در این بررسی عبارتند از: ارائه تعاریف جدید از مدیریت زنجیره تامین، استراتژی انتخاب تامین کننده، استراتژی توسعه تامین کنندگان، اهمیت انتخاب و توسعه تامین کنندگان و راهبردهای تصمیم گیری نهایی و از این طریق قصد داریم چارچوبی را برای بکارگیری مدل ترکیبی در انتخاب تامین کننده بدست دهیم.
کلید واژه: مدیریت زنجیره تأمین، انتخاب تأمین کننده، فازی (مرحله ای )، برنامه ریزی آرمانی مرحله ای، برنامه توسعه تأمین کننده، یکپارچه سازی، راهبرد تحلیل سلسله مراتبی
نویسنده(گان): رضا شفیع زاده
منبع: دومین سمینار لجستیک
موضوع: لجستیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه