ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 24,446
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,596,876
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 450
کاربران حاضر: 450
تعداد دریافت: 115
تعداد بازدید: 3011
ارزیابی کیفیت آموزش با تکنیک MCDM فازی
چکیده:
ارزیابی کیفیت آموزش به علت ماهیت آن نیازمند روشهای خاصی می باشد. در این مقاله سعی شده است تا با بهکارگیری تکنیکهای مختلف ارزیابی و رتبهبندی، روش نوینی در ارزیابی کیفیت دورههای آموزشی ارایه شود. به منظور اولویت بندی و یافتن میزان اهمیت شاخصهای کیفیت آموزش، از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شده است. برای ارزیابی عملکرد هر یک از دورهها برمبنای شاخصهای کیفیت آموزش، جمعآوری دادهها و تلخیص آنها به کمک تئوری مجموعههای فازی انجام پذیرفته است و در نهایت برای رتبهبندی دورههای آموزشی و مقایسه آنها نیز از روش TOPSIS سود برده شده است.
کلید واژه:
کیفیت آموزش، AHP، مجموعه فازی، TOPSIS
نویسنده(گان):
ایرج نوری، بابک اسدی، امیر رضازاده
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
تحقیق در عملیات
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1386
تعداد صفحات:
22
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
299 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved