ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 23 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 16,489
بازدید دیروز: 16,605
بازدید کل: 159,002,123
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 57
کاربران حاضر: 57
تعداد دریافت: 3
تعداد بازدید: 1844
ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکتهای راهبردی مورد کاوی: صنعت خودروایران
چکیده:
در این مقاله ضمن شناخت مشارکتهای راهبردی و بررسی عوامل موثر بر موفقیت آنها، بر مبنای نتایج مرور تحقیقات، مهمترین عامل رفتاری موثر بر موفقیت مشارکتها (اعتماد) را شناسایی و انتخاب کرده و وضعیت آن را در یکی از مهمترین مشارکتهای راهبردی صنعت خودروایران موردتحلیل وارزیابی قرار میدهیم. بدین ترتیب عملکرد مشارکت راهبردی فوق را ازمنظر رفتاری و از طریق مهمترین عامل موفقیت آن و بصورت غیر مستقیم، مورد بررسی و موشکافی قرار داده و به کمک آن درک و بینش خوبی از اعتماد بین شرکا، ابعادمختلف آن و نیز میزان موفقیت مشارکت بدست میآوریم.
کلید واژه:
مشارکت راهبردی، ارزیابی عملکرد مشارکت، اعتماد
نویسنده(گان):
امیر البدوی، هادی زبردست، منوچهر منطقی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
رفتار سازمانی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1386
تعداد صفحات:
18
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
238 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved