ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 17,307
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,507,796
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 133
کاربران حاضر: 133
تعداد دریافت: 41
تعداد بازدید: 2226
تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت
چکیده:
در ادبیات بازاریابی و علوم انسانی کلیۀ کنشها، رفتار و تصمیمات انسانی بر اساس الگوی عقلانیت بنا گذاشته شده است. از دیدگاههابرماس، نگرش و الگوی حاکم بر عقلانیت انسانی تنها بعد کارکردی و محاسبۀ سود و زیان را در برنمی گیرد بلکه عوامل فرهنگی و ارزشی نیز در فرایندهای عقلانی دخیل میباشند. تحقیق حاضر سعی دارد تا برداشتهابرماس از عقلانیت را در مورد فرایند تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در سطوح تحلیل خرد و میانی به ارزیابی بگذارد. هدف نهایی بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت میباشد و بدین منظور از دو روش کمی و کیفی و همچنین تطابق یافتههای تحقیق مدد گرفته شده است.
کلید واژه:
عقلانیت، تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت، هابرماس، نظریه کنش ارتباطی، نظریه برخاسته از داده ها
نویسنده(گان):
کاملیا احتشامی اکبری، محمد حقیقی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
20
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
283 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved