شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,689
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,665,692
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 106
کاربران حاضر: 106
کسب و کارهای کوچک و متوسط بین المللی
چکیده:
بسیاری از شرکت ها توسعه حوزه جغرافیایی، یعنی حرکت از بازارهای محلی به بازارهای خارجی را به عنوان بخشی از استراتژی رشد انتخاب می کنند.توسعه بین المللی یک تصمیم بسیار مهم است، مخصوصا برای کسب و کار های کوچک و متوسط(SMEs) که اساسا دارای پایه مالی کم،تمرکزی محلی و حوزه جغرافیایی محدودی هستند. این پژوهش به بررسی فرایند بین المللی شدن SMEs می پردازدوضمن بیان تئوریهای مهم بین المللی شدن شامل مدل Uppsala تئوری شبکه،تئوری بین المللی شدن کسب و کار جدید ومطالعات انجام شده توسط لوستارینن و همکاران او در هلسینکی، عوامل داخلی و خارجی که بر انتخاب بازارها و نیز روش ورود به بازارهای بین المللی تاثیر می گذارند را مورد بررسی قرار می دهد و در نهایت چهارچوبی نظری در این زمینه ارائه می کند.
کلید واژه: بین المللی شدن، کسب و کارهای کوچک و متوسط، شبکه، کسب و کارهای جدید بین المللی
نویسنده(گان): جهانگیر یدالهی فارسی، کمال سخدری
منبع: اولین همایش ملی مدیریت صنعتی
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.