ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 9,142
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,499,631
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 209
کاربران حاضر: 210
تعداد دریافت: 31
تعداد بازدید: 2409
توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی
چکیده:
مدیریت زنجیره تأمین عبارتست از ایجاد یک هماهنگی کارا بین تمامی سازمانهای موجود در زنجیره یهمنظور فراهمسازی محصولات و خدمات موردنیاز مشتریان نهایی. در حال حاضر مفهوم جدیدی از ترکیب دو موضوع کسب و کار الکترونیکی و مدیریتی زنجیره تأمین با عنوان مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی ظهور یافته است. ظهور فناوری اطلاعات فرصتهایی را برای شرکتها فراهم نمود که زنجیره تأمین خود را کاراتر نمایند. در حالیکه جنبههای عملیاتی مدیریت زنجیره تأمین همچنان در حال پژوهش و بررسی است، یکی از سئوالات بدون پاسخ در این حوزه این است که چگونه میتوان در محیط نامعین زنجیره تأمین، استراتژی مناسب توسعه داد. در این مقاله بمنظور پاسخ به این سئوال مدلی دو مرحلهای ارائه شده است.
کلید واژه:
کسب و کار الکترونیکی، مدیریت زنجیره تأمین، توسعه استراتژی
نویسنده(گان):
احمد جعفر نژاد، حسین صفری
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
لجستیک
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
20
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
149 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved