شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,755
بازدید دیروز: 27,693
بازدید کل: 152,039,777
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 97
کاربران حاضر: 97
انتخاب رویکرد مهندسی مجدد در تحول سازمان از بهبود مستمر تا بازسازی محدوده کسب و کار
چکیده:
مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار ازجمله مقوله هایی است که در دهه اخیر به طور قابل ملاحظه ای در ادبیات مدیریت استراتژیک و تحولات سازمانی و نیز استراتژی های فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفته است. صاحبنظران مهندسی مجدد، این مقوله را از مهم ترین عوامل رسیدن به مزیت های رقابتی از طریق ایجاد و شکل دهیی تغییرات و تحولات مهم و حتی پایه ای و انقلابی در نحوه فعالیت ها و عملیات سازمان ها و بنگاههای اقتصادی و تولیدی می دانند. در این مقاله پس از مرور ادبیات موجود و در حال شکل گیری مروری نقادانه بر نظری های موجود مهندسی مجدد فرایندها انجام شده و از منظری راهبردی چارچوبی تکمیلی به هم راه چند فرضیه پیشنهادی به منظور درک نظری و تبیین بهتر مهندسی مجدد در عمل ارائه گردد
کلید واژه: مهندسی مجدد، تحول سازمانی، مدیریت راهبردی، فرایندهای کسب و کار
نویسنده(گان): مهران سپهری، علی کرمانشاه
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت تحول
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 31
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.