ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 35,933
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,637,305
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 56
کاربران حاضر: 56
تعداد دریافت: 8
تعداد بازدید: 2116
استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکت های صنعتی
چکیده:
امروزه کیفیت به عنوان مهمترین عامل استراتژیک جهت بقای شرکت ها در عرصه رقابت بین المللی مطرح است و کشورهای پیشرفته با تکیه بر این اهرم قدرت آماده اند تا با فراهم شدن زمینه تجارت آزاد چالش نوینی را بر سر راه کشورهای فقیر و در حال توسعه بیافرینند. هدف این مقاله ارائه روشی بر ای تبیین وضعیت کیفیتی یک شرکت می باشد با تعیین امتیاز کیفیت یک کارخانه در ماه های متوالی نه تنها رشد یا افت شرکت را می توان مشخص کرد بلکه امکان هدف گذاری نیز میسر می گردد روش ارائه شده در این مقاله بر مبنای سطوح سه گانه کیفیتی کانو و در راستای افزایش رضایت مشتری بر اساس فعالیت های مختلف در کارخانه می باشد
کلید واژه:
کیفیت، مدیریت کیفیت، اندازه گیری کیفیت، مدل کانو
نویسنده(گان):
مهرداد قاسمی، محمد رضا مهرگان
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1381
تعداد صفحات:
20
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
396 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved