شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,498
بازدید دیروز: 13,772
بازدید کل: 152,278,760
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 73
کاربران حاضر: 74
نقش سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک
چکیده:
در سه دهه اخیر سازمان ها به دلیل ضرورت های محیطی و رقابت شدید، تمایل زیادی به استفاده از فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی داشته و سازمان های کوچک نیز از این امر مستثنی نیستند. علیرغم اینکه با معرفی ریزرایانه ها و برنامه های کاربردی، استفاده از فن اوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در سازمان های کوچک نیز گسترش یافته، بعلت محدودیت هایی چون محدودیت نابع مالی، عدم دانش مدیران و کاربران در زمینه فناری اطلاعات و فقدان برنامه ریزی بلند مدت، استفاده مؤثر و کارایی از این سیستم ها صورت نمی پذیرد. با توجه به نقش سازمان های کوچک در اقتصاد کشورها، به ویژه کشورهای در حال توسعه در زمینه تولید ناخالص ملی، توزیع عادلانه درآمد ها و اشتغال زایی، در این مقاله موانع و راه حل های مؤثر در بکارگیری فن آوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در سازمان های کوچک بررسی می گردد.
کلید واژه: کسب و کار کوچک، کاربر نهایی، مدیرعامل، تحلیلگر سیستم، رقابت، نرم افزار کاربردی، ریز رایانه، شدت نیاز به اطلاعات، نوآوری، نیازسنجی اطلاعات، سیستم های اطلاعاتی، فن آوری اطلاعات
نویسنده(گان): امیر مانیان
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: تجزیه و تحلیل سیستمها و MIS
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1380
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.