ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 23 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 11,834
بازدید دیروز: 16,958
بازدید کل: 159,014,426
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 97
کاربران حاضر: 99
تعداد دریافت: 7
تعداد بازدید: 2485
بررسی و شناسایی عناصر هویت ساز در سازمانهای ایرانی
چکیده:
در این مقاله، مفهوم هویت سازمان و شناسایی عناصر هویت ساز در سازمان های ایرانی بررسی شده است. هم چنین، تعیین اولویت و اهمیت عناصر هویت ساز در سازمان های منتخب دیگر، فعالیت مهم این پژوهش است. جمع آوری و تحلیل اطلاعات از شعبه های هفت بانک دولتی مستقر در شهر تهران نشان می دهد، مؤلفه های: رفتار سازمان، شخصیت سازمان، ارتباطات و نمادگرایی، عناصری هستند که هویت سازمان ها را ایجاد می کنند. هم چنین، اهمیت این عناصر به ترتیب عبارت اند از: شخصیت سازمان، نماد گرایی، رفتار و ارتباطات سازمان.
کلید واژه:
هویت، هویت سازمان، نمادگرایی، ارتباطات، رفتار سازمان، شخصیت سازمان
نویسنده(گان):
غلامرضا عسگری، عباس مقبل باعرض، داریوش محمد
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
رفتار سازمانی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1387
تعداد صفحات:
24
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
307 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved