ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 13,599
بازدید دیروز: 20,225
بازدید کل: 158,570,511
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 69
کاربران حاضر: 69
تعداد دریافت: 7
تعداد بازدید: 1967
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی
چکیده:
در این مطالعه، در راستای کمک به توسعه صادرات وبازاریابی صادراتی درقلمرو صنعت مواد غذایی، تعداد ده عامل شامل اندازه شرکت، تجربه صادراتی، محرکهای صادراتی، مشکلات صادراتی، مزیتهای رقابتی، تعهد صادراتی، استراتژی انطباق محصول، استراتژی انطباق قیمت، کانالهای صادرات مستقیم و هزینههای تبلیغات خارجی مورد بررسی قرارگرفته اند. برای گردآوری اطلاعات مربوط به این عوامل، پرسشنامه محقق ساخته بین شرکتهای تولیدکننده صادراتی مواد غذایی در استان تهران توزیع وسپس بااستفاده از فن آماری مدل یابی معادلات ساختاری تحلیل گردید. فرضیههای پژوهش حاکی از تأیید روابط معنی دار میان عوامل ده گانه و عملکرد صادراتی این شرکتها میباشد.
کلید واژه:
تجربه صادراتی، محرکهای صادراتی، مزیتهای رقابتی، تعهد صادراتی، کانالهای صادرات مستقیم،Export Experience،Export Stimuli،Competitive Advantages،Export Commitment،Direct Export Channe
نویسنده(گان):
محمد حقیقی، صمد نجفی مجد، محمود فیروزیان
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
پیرامون مدیریت
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1387
تعداد صفحات:
18
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
171 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved