ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 14,551
بازدید دیروز: 20,225
بازدید کل: 158,571,463
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 87
کاربران حاضر: 88
تعداد دریافت: 21
تعداد بازدید: 2428
بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی
چکیده:
در این مقاله ضمن مروری بر اعصار بازاریابی از دیدگاه های مختلف، شاخصههای ویژه ی هر عصر از بازاریابی را معرفی خواهیم کرد. سپس نگاه خود را به حوزه نسبتاً جدیدی از اخلاقیات بازاریابی که از ضرورتهای بازاریابی نوین یا بازاریابی قرن ۲۱ است معطوف می نماییم و در همین راستا شمایی از طبقه بندی اخلاقیات بازاریابی ارائه خواهیم داد که در آن مبحث اخلاقیات بازاریابی را در دو مقوله خرد - کلان و نیز اثباتی -هنجاری مد نظر قرار میدهد و به بسط این دو مقوله می پردازیم
کلید واژه:
اعصار بازاریابی، بازاریابی کلان، بازاریابی خرد، اخلاقیات در بازاریابی، توجه به ذی نفعان، گرایش ذی نفعان
نویسنده(گان):
حسین رضایی، مجید محمد شفیعی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1387
تعداد صفحات:
9
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
279 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved