شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 26,421
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,680,424
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 62
کاربران حاضر: 62
بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی
چکیده:
در این مقاله ضمن مروری بر اعصار بازاریابی از دیدگاه های مختلف، شاخصههای ویژه ی هر عصر از بازاریابی را معرفی خواهیم کرد. سپس نگاه خود را به حوزه نسبتاً جدیدی از اخلاقیات بازاریابی که از ضرورتهای بازاریابی نوین یا بازاریابی قرن ۲۱ است معطوف می نماییم و در همین راستا شمایی از طبقه بندی اخلاقیات بازاریابی ارائه خواهیم داد که در آن مبحث اخلاقیات بازاریابی را در دو مقوله خرد - کلان و نیز اثباتی -هنجاری مد نظر قرار میدهد و به بسط این دو مقوله می پردازیم
کلید واژه: اعصار بازاریابی، بازاریابی کلان، بازاریابی خرد، اخلاقیات در بازاریابی، توجه به ذی نفعان، گرایش ذی نفعان
نویسنده(گان): حسین رضایی، مجید محمد شفیعی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.