ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 14,130
بازدید دیروز: 20,225
بازدید کل: 158,571,042
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 77
کاربران حاضر: 77
تعداد دریافت: 30
تعداد بازدید: 3355
بررسی تأثیر رضایت مندی مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری در وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری
چکیده:
با پیشرفت فناوری و رقابتی تر شدن شرایط بازار در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی، مشتری وفادار به عنوان سرمایه اصلی هر شرکتی محسوب می شود. در این تحقیق تأثیر متغیرهای رضایت مندی مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان در بخش خدمات مالی مورد بررسی قرار گرفته است، جامعه آماری این تحقیق ۱۶۲ نفر از مشتریان بانک رفاه در مناطق مختلف شیراز می باشد، اطلاعات لازم با استفاده از پرسش نامه گردآوری شده و با آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه، همبستگی متغیرها مورد آزمون قرار گرفته است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که همبستگی مثبت بین متغیرهای رضایت مندی مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری با وفاداری رفتاری و نگرشی وجود دارد.
کلید واژه:
وفاداری رفتاری، وفاداری نگرشی، رضایتمندی مشتری، اعتماد به نام تجاری، ارزش ویژه نام تجاری
نویسنده(گان):
میرزا حسن حسینی، مصطفی احمدی نژاد
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1387
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
292 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved