شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 11 آبان 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,521
بازدید دیروز: 37,038
بازدید کل: 156,891,770
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 113
کاربران حاضر: 114
اثرات واسطه ای برنامه های توسعه صادرات (EPP) بر عملکرد صادرات شرکت ها (FEP)
چکیده:
بی شک توسعه صادرات براساس قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی- فرهنگی واجتماعی موتور محرکه رشد اقتصادی و توسعه پایدار کشورمان می باشد. اثر برنامه های توسعه صادرات بر عملکرد صادرات شرکت در ادبیات صادرات توجه کمی شده است. این تحقیق سعی دارد تا اثر مستقیم و غیر مستقیم برنامه های توسعه صادرات دولت را بر عملکرد صادرات شرکت در یک مدل جامع بررسی کند. اثرات غیرمستقیم برنامه های توسعه صادرات بر عملکرد صادرات شرکت توسط یک سری از متغیر های سازمانی و مدیریتی برای آزمون تجربی مفهوم سازی شده است. سئوال اصلی این تحقیق عبارت است از: چگونه برنامه های توسعه صادرات بر عملکرد شرکت ها اثرمی گذارد؟ داده های این تحقیق از شرکت های صنایع غذایی در استان خراسان رضوی جمع آوری شده و نتایج نشان می دهد که بین برنامه های توسعه صادرات و عملکرد صادرات به صورت مستقیم و غیرمستقیم هیچ ارتباطی وجود ندارد.
کلید واژه: برنامه های توسعه صادرات، عملکرد صادرات، خراسان رضوی
نویسنده(گان): حسین وظیفه دوست، ندا زرین نگار
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.